Alhamdulillah ...


Fuuhhh!!! Rasa cam best je bila "exam" dah habis. Lepas ni dah boleh "relax" (Walaupun sebelum ni pun selalu "relax" je). Harap - harap laa takde subjek yang "fail". Nanti boleh terus sambung "degree". Saya rasa cam nak lari ke UniTeN/ MMU/ UniKL/ UTP (Woohh??!!). Tapi yang tak bestnya, sebab saya masih belum "bebas" dari Unisel.

Untuk pengetahuan semua, budak2 "foundation" kat Unisel takde bantuan pinjaman kewangan cam PTPTN, MARA, SUK dan lain2. Tak kira yuran pengajian/ hostel/ buku dan "sara hidup", semuanya kena "sendirian berhad". Jumlah tunggakan yuran saya kat Unisel sangat2 "menyayat hati". Sekali dengar je jumlah yuran, boleh terbang gigi dibuatnya.

Kertas slip "foundation" (Slip tamat pengajian "asasi") tidak akan diberikan selagi saya masih ada "hutang" kat Unisel. Lepas ni saya nak gi cari kerja, kumpul duit banyak2 dan keje sampai lebam2 mata. Lambat bayar, lagi jauh perjalanan nak "graduate". Patutnya bulan Januari depan, saya dah boleh sambung ke peringkat "degree" tau. Tapi bila dah jadi camni ....

(-_-)"

Famous Last Words
"Hope is the first step on the road to disappointment"